INFORMATIE
Openingstijden:
Maandag: 10.00 tot 17:30
Dinsdag: 10.00 tot 17:30
Woensdag: 10.00 tot 17:30
Donderdag: 10.00 tot 17:30
Vrijdag: 10.00 tot 17:30
Zaterdag: 10:00 tot 17:00
Zondag: 11.30 tot 17.00
Telefonisch 7 dagen p/w bereikbaar (tijdens openingstijden).
Planning en kantoor bereikbaar van maandag tot vrijdag.
Contactgegevens:
Pianometropool International BV
Patrijsweg 114
2289 EZ Rijswijk
Tel. 070-4159800
Fax 070-3907047
KVK: 71183736
BTW: NL858612756B01
Keurmerken:
Betaalmethoden:
VEEL GESTELDE VRAGEN
Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Wat zijn de leveringskosten?
Levering van een digitale piano, akoestische piano of vleugel is voor de meeste instrumenten gratis tot op de begane grond. Woont u op een verdieping, neem dan vooraf contact op om de leveringskosten met ons te bespreken.
Indie we voor een akoestisch piano wel leveringskosten vragen dan staat dit expliciet vermeld en bedragen de kosten € 185,-
Montage bij levering?
De piano wordt altijd bij u tot in de huiskamer afgeleverd. U kunt optioneel ook kiezen voor het laten opbouwen van een digitale piano. Hiervoor betaalt u € 70,00. U kunt dit bij de bestelling of aankoop in de showroom aangeven.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn piano geleverd krijg?
U krijgt onze piano’s geleverd door firma Griffioen Transport in Bodegraven. Griffioen neemt zelf contact met u op om een leveringsafspraak te maken.
Een piano is een kwestbaar instrument. Daarom vinden wij deskundig transport belangrijker dan levering binnen een dag. Onze vaste transporteur zorgt voor een zo snel mogelijke levering. We snappen dat u uw piano liefst zo snel mogelijk in huis wilt hebben. De levering van een piano zal 1 a 2 weken kunnen duren.
Wilt u vooraf weten of uw bestelling voorradig is? Raadpleeg dan onze website of neem telefonisch contact met ons op.
Hoe kan ik Pianometropool bereiken?
Hoe kan ik een artikel bestellen dat niet op de site voorkomt?
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Hoe wordt een piano bezorgd?
Piano’s, vleugels en grote pakketten die niet via de pakketdienst kunnen worden geleverd gaan via Griffioen Transport te Bodegraven. Griffioen is al jarenlang onze vaste bezorgdienst voor piano’s en maakt persoonlijk met u een afspraak voor levering.
Kleine pakketjes sturen we via DPD pakketservice. U ontvangt een e-mail met daarin een verwachte aankomsttijd.
Kan ik iets online bestellen en dan ophalen in de winkel?
Ik heb een technische vraag over een product. Aan wie stel ik deze?
Versturen jullie ook naar landen buiten de EU?
Wat te doen als de levering beschadigd is?
Waar kan ik de algemene leveringsvoorwaarden vinden?
U vindt de algemene voorwaarden in de footer onder Algemene voorwaarden.
Waar kan ik de privacy statement vinden?
U vindt de algemene voorwaarden in de footer onder Privacy Statement.
Krijg ik een bevestiging van de door mij bestelde producten?
Hoe kan ik een artikel retourneren en wat zijn hiervoor de kosten?
Let op dat artikelen zoals recorders met ingebouwde microfoons of losse microfoons en accessoires omwille hygienische redenen niet kunnen worden teruggenomen.
Hoe gaan jullie om met klachten?
Mocht er onverhoopt iets misgaan of heeft u vragen of klachten?
Stuurt u dan een email naar: info@pianometropool.nl en vermeld daarbij indien mogelijk uw ordernummer (bijv. pm-2133)
Wij proberen uw email altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Voor dringende zaken die niet kunnen wachten neemt u vanzelfsprekend telefonisch contact met ons op via: 070-4159800
U geniet als consument bescherming van onze partner Stichting Webshop Keurmerk. U kunt dan ook te allen tijde contact opnemen met de geschillencommissie. U vindt deze op http://keurmerk.info/