INFORMATIE

 

Openingstijden:

Maandag: 10.00 tot 17:30
Dinsdag: 10.00 tot 17:30
Woensdag: 10.00 tot 17:30
Donderdag: 10.00 tot 17:30
Vrijdag: 10.00 tot 17:30
Zaterdag: 10:00 tot 17:00
Zondag: 11.30 tot 17.00

Telefonisch 7 dagen p/w bereikbaar (tijdens openingstijden).

Planning en kantoor bereikbaar van maandag tot vrijdag.

Contactgegevens:

Pianometropool International BV

Patrijsweg 114
2289 EZ Rijswijk

Tel. 070-4159800
Fax 070-3907047

KVK: 71183736
BTW: NL858612756B01 

Keurmerken:

Betaalmethoden:

VEEL GESTELDE VRAGEN

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, onze prijzen zijn allemaal inclusief 21% BTW.
Wat zijn de leveringskosten?

Levering van een digitale piano, akoestische piano of vleugel is gratis tot op de begane grond. Woont u op een verdieping, neem dan vooraf contact op om de leveringskosten met ons te bespreken.

Montage bij levering?

De piano wordt altijd bij u tot in de huiskamer afgeleverd. U kunt optioneel ook kiezen voor het laten opbouwen van een digitale piano. Hiervoor betaalt u € 70,00. U kunt dit bij de bestelling of aankoop in de showroom aangeven.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn piano geleverd krijg?

U krijgt onze piano’s geleverd door firma Griffioen Transport in Bodegraven. Griffioen neemt zelf contact met u op om een leveringsafspraak te maken.

Een piano is een kwestbaar instrument. Daarom vinden wij deskundig transport belangrijker dan levering binnen een dag. Onze vaste transporteur zorgt voor een zo snel mogelijke levering. We snappen dat u uw piano liefst zo snel mogelijk in huis wilt hebben. De levering van een piano zal 1 a 2 weken kunnen duren.

Wilt u vooraf weten of uw bestelling voorradig is? Raadpleeg dan onze website of neem telefonisch contact met ons op.

Hoe kan ik Pianometropool bereiken?
U kunt Pianometropool bellen op 070-4159800 of mailen via info@pianometropool.nl
Hoe kan ik een artikel bestellen dat niet op de site voorkomt?
Neemt u telefonisch contact op met Pianometropool op nummer 070-4159800 of informeer via info@pianometropool.nl
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Voor leveringen via een pakketdienst gelden per product of productgroep vaste tarieven. Deze tarieven worden vermeld zodra u een artikel in de winkelwagen plaatst.
Hoe wordt een piano bezorgd?

Piano’s, vleugels en grote pakketten die niet via de pakketdienst kunnen worden geleverd gaan via Griffioen Transport te Bodegraven. Griffioen is al jarenlang onze vaste bezorgdienst voor piano’s en maakt persoonlijk met u een afspraak voor levering.

Kleine pakketjes sturen we via DPD pakketservice. U ontvangt een e-mail met daarin een verwachte aankomsttijd.

Kan ik iets online bestellen en dan ophalen in de winkel?
Ja dit is geen probleem. U kunt de optie kiezen: ‘Afrekenen en ophalen in de winkel’ in het betaalmenu.
Ik heb een technische vraag over een product. Aan wie stel ik deze?
Een technische vraag wordt het beste beantwoord door de productspecialisten op de desbetreffende afdeling. Tijdens onze winkeltijden kunt u deze bereiken via 070-4159800
Versturen jullie ook naar landen buiten de EU?
Het verzenden naar landen buiten de EU is helaas niet mogelijk.
Wat te doen als de levering beschadigd is?
In dat geval dient u de levering te weigeren bij de pakketdienst. Controleert u svp de zending op beschadigingen, gebreken en voltallige inhoud. Mocht u pas op een later tijdstip enig mankement vaststellen, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met Pianometropool.
Waar kan ik de algemene leveringsvoorwaarden vinden?

U vindt de algemene voorwaarden in de footer onder Algemene voorwaarden.

Waar kan ik de privacy statement vinden?

U vindt de algemene voorwaarden in de footer onder Privacy Statement.

Krijg ik een bevestiging van de door mij bestelde producten?
U ontvangt enige minuten na het plaatsen van uw bestelling een email met een bevestiging van het door u bestelde artikel.
Hoe kan ik een artikel retourneren en wat zijn hiervoor de kosten?
U heeft het recht om uw artikelen binnen 14 dagen in de (indien redelijkerwijs mogelijk) oorspronkelijke verpakking en onbeschadigd aan ons te retourneren. U ontvangt dan binnen 14 dagen uw volledige aankoopbedrag inclusief de door u betaalde verzendkosten retour. Let op dat de kosten voor het retourneren niet worden vergoed. Deze zijn voor uw rekening.
Let op dat artikelen zoals recorders met ingebouwde microfoons of losse microfoons en accessoires omwille hygienische redenen niet kunnen worden teruggenomen.
Hoe gaan jullie om met klachten?
Wij doen er alles aan om u een zo prettig mogelijke (online) winkelervaring te garanderen.
Mocht er onverhoopt iets misgaan of heeft u vragen of klachten?
Stuurt u dan een email naar: info@pianometropool.nl en vermeld daarbij indien mogelijk uw ordernummer (bijv. pm-2133)
Wij proberen uw email altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Voor dringende zaken die niet kunnen wachten neemt u vanzelfsprekend telefonisch contact met ons op via: 070-4159800
U geniet als consument bescherming van onze partner Stichting Webshop Keurmerk. U kunt dan ook te allen tijde contact opnemen met de geschillencommissie. U vindt deze op http://keurmerk.info/

 

PIANO'S KOPEN BIJ DE No 1. TOETSSPECIALIST VAN NEDERLAND EN BELGIE